OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

شایعاتی درباره کپی‌خورشدن پلی استیشن ۵ | آیا جیل‌بریک کنسول جدید سونی ممکن است؟

  • کد خبر: ۱۷۶۵۸۵
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
شایعاتی درباره کپی‌خورشدن پلی استیشن ۵ | آیا جیل‌بریک کنسول جدید سونی ممکن است؟
اخیرا اخباری مبنی بر جیل‌بریک یا کپی‌خورشدن پلی استیشن ۵ منتشر شده است. آیا هک کامل PS۵ امکان دارد؟

به گزارش شهرآرانیوز - جدا از اینکه چه نظری راجع به هک یا جیل‌بریک کنسول برای تجربه‌ی رایگان بازی‌ها دارید، باید بدانید که حداقل در این لحظه حداقل هنوز هیچ‌گونه هک کامل عمومی برای پلی استیشن ۵ در دسترس نیست. بااین‌حال بدون شک تاکنون افراد مختلف، دستاورد‌هایی در این زمینه داشته‌اند.

به‌تازگی در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که الکسی کولاو، کارمند ارشد سابق شرکت Kaspersky یک قدم بزرگ در زمینه‌ی جیل‌بریک پلی استیشن ۵ برداشته است. او به شکل نرم‌افزاری از PSP (پردازنده امنیت پلتفرم) کنسول PS۵ گذشت یا به عبارت ساده‌تر، بالاترین لایه‌ی امنیتی دستگاه را شکست داد. در نتیجه اکنون می‌تواند به کد‌های رمزگشایی (Decryption Keys) دسترسی پیدا کند و شانس کنترل کامل کنسول را دارد. چرا که وظیفه‌ی ساخت محیط امن بوت شدن پلی استیشن ۵ بر عهده‌ی پردازنده‌ی امنیت پلتفرم است.

این فرد که با آیدی flat_z در توییتر و دیسکورد فعالیت دارد، با بهره‌برداری از یک فایل Save تخریب‌شده‌ی یک بازی PS۴ موفق به انجام کار شد.

اما دستاورد‌های این فرد را نباید با هک یا همان اصطلاحا کپی خور شدن کامل PS۵ اشتباه گرفت. او نه‌تن‌ها هنوز به‌صورت کامل توضیح نداده که موفق به انجام چه کار‌هایی شده، بلکه ظاهرا هیچ برنامه‌ای برای افشای روش دقیق انجام کار ندارد. او یک هکر ناشناس نیست که بخواهد کنسول را جیل‌بریک کند و این جیل‌بریک را در دسترس همه‌ی کاربر‌ها قرار دهد. وی با رویکرد تحقیقاتی جلو می‌رود.

همچنین باید بدانید که اکنون کاربر‌های پلی استیشن ۵ در حال استفاده از جدیدترین نسخه‌ی آپدیت ۷ سیستم‌عامل پی‌اس فایو هستند و حتی انتظار نسخه‌ی ۸.۰۰ را می‌کشند؛ درحالی‌که کولاو تمام کار‌های فعلی را فقط در نسخه‌ی ۲ سیستم‌عامل انجام داده است. تازه احتمال دارد سونی تا همین حالا، کد‌های رمزگشایی سیستم را در مدل‌های مختلف پلی استیشن ۵ به‌روزرسانی کرده باشد.

بدون شک گروه‌ها و افراد دیگری هم هستند که با روش‌های مختلف به تلاش در زمینه‌ی جیل‌بریک پلی استیشن ۵ و هک کامل دستگاه برای اجرای انواع‌واقسام بازی‌ها روی آن ادامه می‌دهند. تلاش‌های آن‌ها در آینده می‌تواند به برخی نتایج قابل‌توجه در این زمینه برسد. بااین‌حال نباید فراموش کرد که در زمان نوشته شدن این خبر، هنوز پلی استیشن ۵ به‌صورت کامل و قابل انجام برای کاربر‌های گوناگون، هک نشده است. در نتیجه اکنون افراد مختلف نمی‌توانند بازی‌های PS۵ را به‌راحتی به‌صورت غیرقانونی روی کنسول کپی خور‌شده PS۵ نصب و اجرا کنند.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->